+Blog editado en Foz (Lugo) por Mar Corbelle Valiño

Este blog quere ser educativo e , polo tanto, formar aos usuarios no respecto pola propiedade intelectual e os dereitos de autor. Tódolos vídeos, textos e imaxes que aparecen teñen como único fin educar aos nosos alumnos no respecto polo traballo alleo. Se en algún momento alguén considera que se vulneran os seus dereitos ,pode poñerse en contacto con nós e procederemos a eliminar inmediatamente o texto ou imaxen con dereitos de autor.

04/01/2013

1977: Por fin podemos inscribirnos en galego!!!

O día 4 de xaneiro de 1977 publicouse a Ley 17/1977 sobre reforma do Artigo 54 da Ley de Rexistro Civil .Con esta modificación permitíase que os nomes de pila das persoas se poidesen inscribir no Rexistro Civil en calquera das Linguas do Estado. Como me parece un feito histórico de suma importancia aí che deixo o texto:
«En la inscripción se expresará el nombre que se dé al nacido. Tratándose de españoles, los nombres deberán consignarse en alguna de las Lenguas españolas.»
Artículo segundo.
A petición del interesado o de su representante legal, el encargado del Registro sustituirá el nombre propio, impuesto con anterioridad a la vigencia de la presente Ley, por su equivalente onomástico en cualquiera de las Lenguas españolas. La sustitución será gratuita para los interesados."

Sem comentários:

Enviar um comentário