+Blog editado en Foz (Lugo) por Mar Corbelle Valiño

Este blog quere ser educativo e , polo tanto, formar aos usuarios no respecto pola propiedade intelectual e os dereitos de autor. Tódolos vídeos, textos e imaxes que aparecen teñen como único fin educar aos nosos alumnos no respecto polo traballo alleo. Se en algún momento alguén considera que se vulneran os seus dereitos ,pode poñerse en contacto con nós e procederemos a eliminar inmediatamente o texto ou imaxen con dereitos de autor.

02/11/2012

O cemiterio de Sapanta (Rumanía)

Unha imaxe do cemiterio de Sapanta
Na localidade rumana de Sapanta  hau un cemiterio moi "particular". En 1935 un artesán da madeira, Stan Ioan Patras, tallou a primeira lápida policromada e desde entón foron aumentando ata formar o que algúns chaman o "cemiterio da alegría" de Sapanta. Tódolos sepulcros levan unha cruz grega pintada de cores vistosas, logo aparece un debuxo  que representa ao difunto traballando no seu oficio ou divertíndose co seu pasatempo favorito e xusto debaixo un epitafio moi "especial". A maioría son bromas ou chistes ,pero tamén hai algún con certa carga moral. A continuación tes algún destes epitafios adicados a maridos , mulleres e sogras:
*"Aquí descansa miña sogra, se vivira un ano máis, eu ocuparía o seu lugar."
*"Señor, recíbea coa misma alegría que eu cha mando".
*Xa estás no paraíso, eu , tamén".
*Tanta paz atopes , como tranquilidade me deixas".
"Aquí xace o meu marido, por fin ríxido".
"Aquí te espero".
No seguinte vídeo poderás ver algunhas imaxes deste lugar tan particular. Agardo que che guste.


Sem comentários:

Enviar um comentário